woensdag 8 augustus 2012

Supporters Club FC Den Bosch: "Het wereldje van; Randy Wolters"


De Supportersclub FC Den Bosch interviewde Randy Wolters en plaatste onderstaande op hun website www.supportersclubfcdenbosch.nl

We gaan dit seizoen elke speler een aantal vragen stellen om jullie, fans, de spelers beter te leren kennen. Als eerste aan het woord: de nieuweling Randy Wolters.

Naam: Randy Wolters
Geboren:Op 6 april 1990 in Leiden
Woonplaats:Leiden, met 2x trainen op een dag slaap ik soms bij Wouter de Vogel.
Partner:Vriendin, Desiree. Wonen nog niet samen wel vlak bij elkaar.
Familie:Ouders steunen mij al vanaf de jeugd, mijn vader is er eigenlijk altijd bij. Ik heb ook nog een zus, maar die is niet zo gek op voetbal.
Opleiding:Ik heb HAVO gedaan, toen ik in mijn examenjaar zat kwam ik in het eerste van FC Utrecht. En toen heb ik gekozen voor voetbal, ik heb alleen op mijn vrije woensdag school gevolgd. Ik heb mijn examens dat jaar wel gemaakt maar ik ben niet geslaagd doordat ik te weinig les heb gehad. Ik kan wel een mbo opleiding gaan volgen als ik zou willen.
Vorige clubs:LVV Lugdunum, ADO Den Haag, UVS, FC Utrecht, FC Emmen.
Positie:Aanvaller
Sterke punten:Mijn 1-op-1 acties, mijn snelheid en mijn voorzetten. Hier werk ik ook veel aan om dit alles te perfectioneren.
Beste eigenschap:Mijn inzet is een van mijn pluspunten, ik wil er altijd voor blijven gaan en als dat niet goedschiks lukt dan maar kwaadschiks.
Zwakke punten:Mijn zwakke punt is dat ik me soms weleens laat gaan en dan moet ik gewon mijn koppie er bij houden. En dat ik het dan te graag wil en soms dan even tot tien moet tellen. Dit is ook tevens mijn slechtste eigenschap. Ik ben ook nog jong en moet nog volwassener worden en dan komt dat waarschijnlijk ook vanzelf goed.
Hoogtepunt:Sowieso mijn debuut bij FC Utrecht, ik was 17 jaar en Van Hanegem geloofde in me, en ook de wedstrijden tegen PSV en AZ en dergelijke. Deze stap naar Den Bosch is ook een hoogtepunt, omdat ik weer een kans krijg om me te bewijzen. Ik vind het jammer dat ik vorig jaar FC Emmen in een slecht jaar heb meegemaakt en niet in een goed jaar want het is en blijft een prachtige club. Ook al leeft het niet meer zo zoals het eerst geleefd heeft daar.
Dieptepunt:Het ontslag van Van Hanegem, hij was een hele fijne trainer en voor mij was het toen eigenlijk ook wel een beetje klaar. Het ligt daar niet helemaal aan natuurlijk maar ik had zijn vertrouwen en een hele goede band met hem als trainer en dat was in een keer weg.
Geen profvoetballer, dan …Lastige vraag die je daar stelt, heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht als ik eerlijk moet zijn.
Idool in het voetbal:Vroeger keek ik altijd naar jongens als Overmars, Bergkamp en waar ik echt van hield was iemand als Jari Litmanen. Nu kijk ik naar mannen als Ronaldo en Messi.
Beste trainer:Willem van Hanegem
Wie is je grootste fan:Mijn vader, die is al vanaf dat ik klein ben (bijna) elke wedstrijd bij me.
Favoriete TV programma’s:Ik kijk niet echt veel tv, als er voetbal op tv is kijk ik gewoon voetbal.
Favoriete films:Films als The Godfather en Scarface.
Favoriete muziek:Mij maakt het echt niks uit, ik luister alles wel.
Favoriet boek:Ik ben nou met Van Der Gijp bezig.
Favoriet Tijdschrift:VI, die pak ik altijd wel mee als ik door de supermarkt loop.
Favoriet eten:De Surinaamse keuken daar ben ik echt helemaal weg van, alles wat met rijst te maken heeft vind ik echt lekker.
Favoriet drinken:Als ik buiten het seizoen om uitga dan pak ik meestal wel een misdrankje of iets dergelijks.
Favoriete auto:Porsche Panamera of een Bentley Continental.
Heb je tatoeages:Nee
Wat is het duurste wat je ooit gekocht hebt:Mijn eerste auto, een Suzuki Swift Sport, toen bij Utrecht alle lease auto’s eruit gingen heb ik die gekocht.
Een dag ruilen met:Echt een lastige vraag die je nu stelt, ik heb er echt nog nooit over nagedacht. Ik denk met Johan Derksen.
Favoriete vakantiebestemming:Mallorca
Wat doe je het liefst in je vrije tijd:Met vrienden of m’n vriendin chillen en leuke dingen doen.
Is kleding belangrijk voor je:Ja ik ben heel gek op kleren, ik ben af en toe wel eens ijdel en ik ben ook modebewust.
Lastigste tegenstander:Mario Melchiot tot dusver.
Lastigste tegenstander bij FC:Ik vind Tim Hofstede wel een hele lastige.
Heb je in je voetballoopbaan met sommige jongens een vriendschap opgebouwd.Bij FC Emmen was Kay Velda echt mijn maatje we waren echt 2 handen op een buik en we spreken elkaar nu ook nog best vaak.
Maak je nog gebruik van social mediaNee, daar doe ik allemaal niet aan.
Heb je zelf nog iets toe te voegen:Ik hoop dat we minimaal de play-offs gaan halen, en ik geloof er ook in maar je kan het nooit met zekerheid zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten