donderdag 18 juli 2013

Verrassende overstap van Randy Wolters naar VVV Venlo

Randy Wolters stapt per direct over van n FC Den Bosch naar het Limburgse VVV Venlo.





 
PERSBERICHT
’s-Hertogenbosch, 18 juli 2013

FC DEN BOSCH VERKOOPT RANDY WOLTERS AAN VVV-VENLO 

FC Den Bosch heeft Randy Wolters verkocht aan VVV-Venlo. Beide clubs bereikten gisteren al een akkoord en vandaag kwam de Venlose club met de 23-jarige aanvaller zelf tot overeenstemming. Randy Wolters tekent in Limburg een contract voor drie seizoenen.

Leidenaar Randy Wolters stond het afgelopen seizoen bij FC Den Bosch onder contract en kwam in 30 competitiewedstrijden tot zeven doelpunten. Eerder speelde hij voor FC Utrecht en FC Emmen. Het contract van Randy Wolters bij FC Den Bosch liep nog tot de zomer van 2014, maar wordt per direct afgekocht door VVV-Venlo. Over de hoogte van de transfersom wordt door beide clubs geen uitspraak gedaan.

Directeur Fred van der Hoorn kijkt met gemengde gevoelens naar de transfer van Randy Wolters: “De verkoop van Randy is wederom een mooi compliment voor ons scoutingapparaat. We zijn keer op keer in staat om jonge talentvolle spelers voor FC Den Bosch in kaart te brengen en aan ons te binden. Ondanks de mooie carrièrestap voor Randy én de daarbij behorende, welkome financiële opsteker voor de club, wordt de transfer met gemengde gevoelens begroet. De geldsom kan de club vanzelfsprekend prima gebruiken, maar idealiter maak je dergelijke keuzes uit louter sportieve overwegingen. Die luxe kent FC Den Bosch momenteel niet, waardoor we Randy tegelijkertijd met lede ogen zien vertrekken. Ik baal hier dubbel van, want deze mooie club mag financieel niet teveel afhankelijk geraken van de voetbaltak. Vandaar dat de aandacht van mijn collega's en mijzelf de komende periode volledig gefocust zal zijn op het uitbouwen van de commerciële inkomsten, door het betrekken van meer supporters én bedrijven/ondernemers bij FC Den Bosch. Mijn historie met de club en mijn sporthart doen me realiseren dat ik hierin voorop dien te lopen, maar ik hoop in deze vurig op de steun van mijn stadsgenoten en het regionale bedrijfsleven!”

EINDE PERSBERICHT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten